Fakturafrågor

Om du beställer i nätbutiken hanteras fakturorna av Klarna. Du hittar fakturan från ditt köp i din e-post som PDF eller i Klarna-appen i din telefon.


Faktura för köp i nätbutiken

Om du själv gjort ett köp i nätbutiken kommer fakturan för köpet att skickas ut av Klarna som PDF till din e-postadress. 

Frågor kring betalning och faktura hänvisar vi till Klarna som du hittar antingen på länken till Klarna eller på telefon  08-120 120 25

Faktura som du fått från Jolix AB

För order som du lagt via e-post, telefon eller annat sätt än Klarna kommer din faktura att skickas ut via e-post via vår samarbetspartner Inexchange. Dessa kommer då antingen som e-post och PDF, e-faktura ( om du begärt detta ) eller med vanlig post (faktureringsavgift 30kr för brevfakturor). 

För dessa frågor hanterar vi ärendet antingen via e-post till kundtjanst@palyset.se eller genom att kontakta Fredrik via telefon.