Felplock och felaktigt antal mottaget

Ibland går det fel när vi skickar ut varor i paketen, vilket vi såklart försöker undvika, men när det väl händer gör man så här för att komma tillrätta med problemet.


Felaktig vara levererad

När du fått en felaktig vara skickad till dig har vi lyckats begå ett misstag. Vi tycker såklart att du ska ha det du beställt och är tacksamma om du skickar information till oss om vad det är du fått i paketet så som ett artikelnummer, streckkod och gärna ett foto (högst 1Mb) till kundtjanst@palyset.se.

När vi rett ut vad som gått fel skickar vi ut en förbetald returfraktsedel och den korrekta varan alternativt så kommer vi överens om en annan lösning. 

Felaktigt antal varor levererade

Här vill vi gärna komma i kontakt med dig och ställa några frågor så att vi vet hur det gått till. Därefter ser vi till att lösa problemet. 

Varan såg inte ut som på bilden

Ibland händer det att produkterna som vi skikcar ut skiljer sig från den bild som finns på nätet. Vi försöker såklart alltid ha korrekta bilder på sidan, men ibland byter vissa tillverkare ut produktens utseende och egenskaper utan att vi hinner upptäcka detta. Vi hanterar dessa problem genom personlig kontakt med dig och ett ärende hos kundtjanst@palyset.se med ordernummer. 

Produktens egenskaper skiljer sig från dem på nätet

Ibland ändras produkter från det att vi från första gången köpte in dessa. Vi försöker hålla uppgifterna så aktuella som möjligt på sidan, men ibland går det fel och vi märker inte att det hänt. Dessa ärenden löser vi genom ett ärende hos kundtjanst@palyset.se med ett ordernummer.